Situacija

Socialines apsaugos ministerija yra įsipareigojusi visuomenei teikti informavimo paslaugą, kuomet žmogus patiria nusikaltimą. Daugelis žmonių nežino ką daryti ir kokios yra procedūros jei yra apvagiami, juos persekioja ar sužaloja.

Patyrus nusikaltimą bent kuris žmogus paprasčiausiai pasimeta, todėl buvo sukurtas „Pagalbos centras“, kuris teikia emocinę pagalbą, teisines žinias ir informuoja, ką daryti esant nusikaltimui. Pagalbos centrai yra visoje Lietuvoje, šias funkcijas atlieka tam tikros nevyriausybinės organizacijos. 

Problema

Nėra vieno šaltinio, kur žmogus gali kreiptis, žmonės nežino apie šias visuomenines paslaugas. Komunikacija rūpinasi pačios nevyriausybinės organizacijos, kurios vykdo Pagalbos centrų veiklas. 

Planavimas

Buvo nuspręsta sukurtį atskirą internetinį puslapį, kuriame talpinti visų Pagalbos centrų kontaktus, trumpai paaiškinti kas yra Pagalbos centrai ir kokias paslaugas galima juose gauti. Nevyriausybinės organizacijos taip pat gali naudotis sukurtas baneriais, infografikais, animaciniais klipais, šablonais komunikuodami savo Pagalbos centrą. 

Deja prekės ženklo sukūrimas nebuvo numatytas pirmame etape.
Šiuo metu nėra vieno telefono numerio kuriuo galima skambinti ir konsultuotis.

Tekstai ir socialinių tinklų komunikacija: Simona Čirvinskaitė
Dizainas: Povilas Kankalis
Internetinis puslapis: Vilius Kytra
Video klipas: Edgaras Klasinskis

Sprendimas

Socialinių tinklų komunikacija

Video klipas

Infografikas

Plakatas

Baneriai

Rezultatai

Pasiekta 385 000 Facebook vartotojų, ~6000 įtrauktų vartotojų, 900apsilankymų.

Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
No posts found