Pavadinimą šalia ženklo sukurti lengva. Bet reikia, kad dar ir prisimintų.
Aš nekuriu logotipų, bet prekės ženklo kūrimas turi ir kitas įdomias sudėdamąsias
Konkurencinė aplinka
Ką jie kalbą, kiek kainuoja, kaip atrodo – visada pradedant dirbti su nauju prekės ženklu tenka susipažinti su konkurentais. Ten ieškoti išskirtinumų.
Pozicionavimas
Tas vienas sakinys, kurio taip reikia, kuris turi būti toks unikalus, kurį turi visi suprasti. Aha, tikras galvos skausmas.
Logotipas
Dažniausiai dirbu su skirtingais dizaineriais kad sukurtume vis geresnį rezultatą.
Komunikacija strategija + Prekės ženklo knyga
Yra toks stiprus pagrindas reklamos kūrimui, kad jo taip trūksta daugeliui prekės ženklų. Trūksta ir jums? Pakalbam!