Jausmas jog įmanoma „išsukti” bet kokį prekės ženklą yra nuostabus ir apgaulingas.
Vien dėl besikeičiančios rinkos čia niekada nebūna nuobodu. Bet man tai sisteminis procesas.
Idėja
Visada žavėjausi ir žaviuosi genialiomis reklamos idėjomis kurios laimi reklamos konkursus. Nors ilgainiui supratau, jog nebūtinai jos atneša rezultatą. Man idėja yra begalinis naršymas, rašymas ir vaikščiojimas galvojant apie tą pačią problemą vėl ir vėl.
Tikslinė grupė
Daugeliui klientų sunku suprasti kad pirkėjas nėra visas pasaulis, kad jų idėja negali tikti visiems. Išgryninti jų tikslinę grupę reikia daug testavimų ir dar daugiau laiko.
Kanalai
Kiek kainuoja reklama TV, socialiniuose tinkluose ar lauko stende – atrodo tai buvo toks paprastas klausimas bet deja sunkiai atsakomas (ypatingai jei produktas skirtas bene visam pasauliui). Man visada smagu leisti kampanijas per daug skirtingų kanalų, beje tik ne daugelis prekių ženklų gali sau tai leisti.
Rezultatai
Ir deja ne visi kanalai gali parodyti rezultatą, net jei paleidus reklamą pradeda pirkti. Reklamos kūrimas šioje vietoje tampa.. stebuklingas?
Tyrimas
Jei skaitmeninė reklamos rezultatai apskaičiuojami, tai kitom kampanijom reikia tyrimo. Ir aš jo niekada neorganizavau.
Na ir viskas prasideda iš naujo. Daug daug kartų kol vartotojai patiki prekės ženklu ir rekomenduoja jį kitiems. Norisi apie tai padiskutuoti?